خون بها

خون بهای آزادیست، خاطرات ، تصاویر و تولیدات ویژه دفاع مقدس

خون بها

خون بهای آزادیست، خاطرات ، تصاویر و تولیدات ویژه دفاع مقدس

مشخصات بلاگ
خون بها

"خون" بهای آزادیست.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
خاطره‏ ى شهدا را باید در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگهداشت.
عظمت ما به خاطر شهادت جوانان و فرزندان این ملت است.
یاد شهدا باید همیشه در فضاى جامعه زنده باشد.
شهادت، مرگ تاجرانه است.
*** *** *** *** *** *** *** ***
افتخارات مدیر وبلاگ:
1- کسب مقام اول جشنواره وبلاگ نویسی بسیجیان استان کرمان
2- برگزیده دومین جشنواره وبلاگ های بسیجیان استان کرمان
3- کسب مقام سوم جشنواره کشوری ایثار و شهادت در بخش طراحی نرم افزار
4- برگزیده یازدهمین جشنواره دانشجویان مبتکر، مخترع و نوآور بسیجی با طراحی نرم افزار
5- کسب مقام سوم جشنواره کشوری "از حماسه تا حماسه" وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش طراحی پس زمینه.

نوای خون بها
لوگوی همرزمان
تبلیغات

پیدای پنهان / معجزة شهید حسین اکبر عرب نژاد

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۰۶ ب.ظ

«و لاتقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء ولکن لاتشعرون» سوره بقره، آیه ۱۵۴
به آنها که در راه خدا کشته می شوند مرده مگویید بلکه آنها زنده اند ولی شما درک نمی کنید.

شهیدان زنده اند الله اکبر                    به حق پیوسته اند الله اکبر

 

مسجدی است در تهران، خیابان ایران، کوچه شهید فیاض بخش. در محوطة این مسجد، بنایی زیبا پنج نگین را در خود جای داده است؛ پنج شهید گمنام از دوران دفاع مقدس.

شاید برای بعضی ها باورش سخت باشد که یکی از این شهدای گمنام در خوابی کسی آمده باشد و خود را معرفی کرده باشد و نشانی خانواده خود را داده باشد. شاید آنها می خواهند با این کار حجت را بر ما تمام کنند که ما غرق شدگان دیار ناپیدای دنیا، معنای «عندربهم یرزقون» را بفهمیم. آنجا مأمن و جایگاهی است که من و تو به راحتی می توانیم تا ملکوت آسمان ها با آبروی آن شهیدان و دست گیری آنها صعود کنیم و راه را پیدا کنیم. هرچه باشد، بالاخره این واقعیت اتفاق افتاده و این معنا در چشم خیلی ها روشن شده که شهدا زنده اند و دنیازدگانی چون ما مرده ایم و هفتاد کفن در همین چند روزة دنیا پوسانده ایم.

مسجد فاتق، خیابان ایران، کوچه شهید فیاض بخش

این که مردم این محله، برای پنج شهید گمنام مزار و بارگاه زیبایی ساخته اند کاری است ستودنی.

آقای یدالله یزدی زاده، ساکن روستای کاظم آباد کرمان، مداح اهل بیت(ع) است. می گوید در شب 22 ماه مبارک رمضان 1427 (24 مهرماه 1385) در شبکه 3 تلویزیون مراسم تشییع پیکر شهید گمنام را دیدم و با خودم گفتم این شهیدان اهل کجا هستند و چه کسانی هستند؟!

همان شب در خواب دیدم آن پنج شهید را تشیع می کردند و به من گفتند تو باید شهید سوم را تشییع و داخل قبر دفن کنی.

گفتم از میان این همه مردم چرا من؟!

بالاخره جنازه را برداشتم و داخل قبر رفتم و دیدم که قبر مانند اتاقی بزرگ شد. در کنار اتاق تختی بود. شهید را روی تخت گذاشتم با خود گفتم: خدایا چه کنم؟ دیدم شهید از جا برخاست. ترسیدم و از او دور شدم، اما دوباره برگشتم و نزدیک رفتم و با شهید صحبت و درد دل کردم. روضه قتل گاه امام حسین(ع) را خواندم و سینه زدم و شهید هم با من سینه می زد. شهید گفت: من یک درخواست از تو دارم، برو به روستای خانوک، مرا آنجا به اسم حسین اکبر عرب نژاد می شناسند. از قول من به پدر و مادرم بگو من دیروز در تهران در اینجا در قبر سوم دفن شده ام. سپس گفت: هر حاجتی داری بگو من برآورده می کنم. من تو را در روز قیامت شفاعت می کنم.

آقای یدالله یزدی زاده در ادامه می گوید: صبح برخاستم و نماز صبح را خواندم و در تعجب از خوابی که دیده بودم، آن را برای همسرم تعریف کردم. گفتم: به خانوک بروم و چه بگویم؟ بگویم شهید حسین اکبر را در خواب دیده ام؟ مگر از من قبول می کنند! ما خانواده فقیری هستیم. ممکن است فکر کنند این خواب را ساخته ام که از آنها کمکی بگیرم. همسرم گفت: شما پیام شهید را برسان، کاری نداشته باش که آنها چه فکر می کنند، باور می کنند یا نمی کنند.

آقای یزدی زاده می گوید: موتور خود را برداشتم و به طرف روستای خانوک حرکت کردم. روستای خانوک با کاظم آباد، سی کیلومتر فاصله دارد. همسرم را هم سوار کردم و با من آمد و به روستای خانوک رسیدیم. پس از جستجوی بسیار، دایی شهید را پیدا کردیم. در همین حال پدر شهید هم سر رسید. خود را معرفی کردم و خواب را برای آنها گفتم. آنها با تعجب به من نگاه می کردند. می خواستم خداحافظی کنم اما آنها مرا به خانه شان دعوت کردند.

آنها مرا به خانه خود بردند و بعد از پذیرایی مختصر از من پرسیدند در خواب صورت شهید ما را دیده ای، آیا یادت هست فرزند ما در خواب چه شکلی بود؟ آن گاه عکس پنج شهید را آوردند و گفتند اینها شهیدان ما هستند، بگو کدام یک را در خواب دیده ای؟ به عکس شهیدان نگاه کردم. پدر شهید هم زیر چشم با دقت به من نگاه می کرد. چهرة شهیدی را که در خواب دیده بودم، در بین عکس ها ندیدم. بالاخره گفتم چهرة شهیدی که من در خواب دیدم در میان این عکس ها نیست. گویا می خواستند صداقت مرا بسنجند که چنین روشی را به کار بستند. در مرحله دوم رفتند و یک عکس دیگر را آوردند، تا عکس را دیدم گفتم: بله، همین است. اعضای خانواده با چشمان اشک بار برای شهیدشان صلوات فرستادند و اظهار خوشنودی و شادی می کردند. و به این ترتیب صداقت مرا تأیید کردند. من هم خدا را شکر کردم که پیام شهید را رساندم. بعد از ساعتی به روستای خود بازگشتم.

آقای حاج حسین اسدی، همرزم شهید و از خویشاوندان اوست که هم اکنون با درجة سرهنگی در سپاه کرمان خدمت می کند و مسئول شهیدان خانوک است. او می گوید: از آن روزی که خواب را شنیدم، برای اطمینان بیشتر به تحقیق پرداختم. همة نشانی ها با شهید ما، حسین اکبر، تطبیق می کرد. محل شهادت و سن شهید همه مطابقت داشت و شهید در منطقه ای پیدا شده بود که لشکر کرمان در آن منطقه عملیات داشته و من نیز در آن عملیات بودم.

آقای یزدی زاده در حضور نمازگزاران مسجد فائق گفت: خدا را شکر می کنم که به برکت این شهید، بیماری من و همسرم شفا گرفت.

روستای خانوک در فاصله 56 کیلومتری کرمان، نرسیده به شهر زرند قرار دارد و پدر و مادر شهید و اقوام او، مکرراً به زیارت این شهید در تهران آمده اند.

شهید گفت: من یک درخواست از تو دارم، برو به روستای خانوک، مرا آنجا به اسم حسین اکبر عرب نژاد می شناسند. از قول من به پدر و مادرم بگو من دیروز در تهران در اینجا در قبر سوم دفن شده ام.

 

«و لاتقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء ولکن لاتشعرون» سوره بقره، آیه ۱۵۴
به آنها که در راه خدا کشته می شوند مرده مگویید بلکه آنها زنده اند ولی شما درک نمی کنید.

شهیدان زنده اند الله اکبر                    به حق پیوسته اند الله اکبر

 

برگرفته از: پایگاه اطلاع رسانی حوزه

نظرات  (۹)

با سلام ، ماجرای زیبایی بود ، انشاءاله موفق باشید .
اگه قابل دونستید به وبلاگ ما هم سری بزنید .

سلام...
خدا قوت...
ممنون از حضورتون
پست زیبایی داشتید
دعوتید :
-------------------------------------------------

.:: "مجموعه عکس های با کیفیت از راهیان نور"" ::.
http://www.mazloum.ir/post/914

.:: "کد نوای آنلاین مناسبتی ویژه ایام فاطمیه برای  وبلاگ"" ::.
http://mazloum.ir/page/nava-fatemieh

-------------------------------------------------
منتظریم...
یا علی
تبادل لینک 12 گانه :http://directory.blogfa.com/ حتما شرکت کنید
وبلاگ خیلی زیبایی داشتی چه از لحاظ قالب و چه از لحاظ محتوا امیدوارم همیشه موفق باشی و در راه دفاع از ارزش های انقلاب و یاری امام زمان و نائب ایشان امام خامنه ای موفق باشی.
خوشحال میشم یه سری هم به وبلاگ ما بزنی و نظرتو بدی
وبلاگ مرکزی استان قزوینhttp://qbasirat.blogfa.com  
qbasirat@yahoo.com
  • محافظان قرآن
  • با صلــوات بر مـحمّد و آل مـحمّد و با احـترام ، وبلاگ نویس عــزیـز لینک وبلــاگ شما با افـتخار در ردیــف  (  404 )   دایــرکتوری افسران ارزشی در آدرس :

     

    http://khamenei.javadimoheb.ir/page/links-5

     

    قــــرار گرفته است√

    و به یاری خداوند متعال به زودی در تمام 12 وبگاه های اعلام شده و بخصوص 2 وبلاگ زیر ثبـــت خـــــواهد شد √

     

    http://hejab.javadimoheb.ir

    http://sajjadeh.blog.ir

     

    و” 3 لینک  هـــدیه “ به شـــــما

     

    http://khomeini.javadimoheb.ir/page/links-5

    http://leader.javadimoheb.ir/page/links-5

    http://basij.javadimoheb.ir/page/links-5

     

    لینک شدید  √ در صورت تمایل 3 وب بالا را هم لینک کنید .

    و ضــمنا عزیزانی که لطف کرده اند لوگوی افسران ارزشی را قرار داده اند لینک وبلاگشان در مرجع دایرکتوری به آدرس http://directory.blogfa.com  ثبت خواهند شد

    گوشه نمای حامیان ولایت √ برای دریــافت کــد به لینک

     

    http://khamenei.javadimoheb.ir/page/gooshenama

     

    مراجعه کنید√

    الــــتماس دعــای شهادت . اللهم ارزقنی توفیق الشهادة فی سبیلک

  • آرمانهای انقلابی یک ملت
  • سلام دوست بزرگوار
    ممنون از حضورتان.
    شما نیز با افتخار لینک شدید ( ردیف 14 پیوندها)
    باز هم تشریف بیاورید.
    یا علی
  • گروه تواشیح معراج النبی شهرستان بابل
  • سلام علیکم:

    ای در بر ماه تو زمین کم
    ای مهر تو آب های عالم

    ای یاس ستم به خاک برده
    ای مریم تازیانه خورده

    ای شبنم باغ ایزدی تو
    ای عطر گل محمدی تو

    ای آمنه و امینه ما
    بی تو فدکست سینه ما

    اللهم عجل لولیک الفرج. . . . .
  • آرمانهای انقلابی یک ملت
  • سلام بر شما دوست بزرگوار

    افتخاری بود برایم که با وبلاگ ارزنده تون آشنا بشوم.

    شما هم تشریف بیاورید اگر با تبادل لینک موافقید حتما اطلاع بدهید که منتظرم.

    یا زهرا(س)

    سلام و عرض تبریک سال نو

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتون در "حرف تو"
    پیدای پنهان/ معجزه شهید حسین اکبر عرب نژاد"
    "
    با آدرس:http://www.harfeto.ir/?q=node/6344  
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "امام علی علیه السلام ـ در یکی از اعیاد ـ فرمود : همانا این عید برای کسی عید است که خداوند روزه ونمازش را پذیرفته باشد وهر روزی که در آن نافرمانی خدا نشود، آن روز عید است."

    یا علی

    سلام

    دلمان را با ذکر این خاطره صفا دادی برادر

    عکس مطلب تزئینی است یا واقعی؟

    پاسخ:
    با سلام
    صفای وجود...
    تصویر واقعی است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی